Co si představit pod výrazem reklamní textil



Kdyby se vás někdo zeptal, jen tak, anonymně, co si představujete pod pojmem reklamní textil, co byste odpověděli? Možná by vás také napadlo jako první slovo trička a k němu byste pak postupně přidávali mikiny či polokošile nebo bundy. K textilním reklamním výrobkům však také řadíme i jiné produkty krejčovských dílen.

Osušky a ručníky – nikoho neurazíte, jestliže jej obdarujete ručníkem, utěrkou nebo osuškou, například ve formě jednobarevné či vícebarevné kolekce. Kvalitní froté materiál potěší každého, kdo ocení měkkost a hebkost podepřenou pastelovými barvičkami. Chcete-li někoho obdarovat osuškami s potiskem, věnujte pozornost kombinaci barev potisku a textilie, k sobě se hodí například žlutá a modrá, oranžová a zelená, červená a bílá nebo růžová a zelená či fialová s bílou.

vínový deštník

Čepice – reklamní textil, to jsou také kšiltovky. Jsou velice levné a přitom precizně ušité, s předpokládanou dlouhou životností mnoha let. Výhodou kšiltovek je jejich flexibilita co se týče velikosti, nepotřebujete ji prakticky znát, čepici lze snadno nastavit posuvným segmentem v její zadní části.

bílé osušky

Deštník – máte doma starý deštník a potřebujete jej vyměnit za nový? Anebo chcete deštníkem obdarovat někoho z vašich blízkých? Anebo chcete na deštník nechat natisknout vaše firemní logo s krátkým textovým popisem a deštník považujete za ideální propagační řešení? Barevné deštníky jsou také reklamním textilem, i kdy do jisté míry kombinovaným s kovovou konstrukcí a dřevěnou rukojetí.

Neobvyklé reklamní dárky – chcete-li někoho obdarovat standardně reklamním textilem, jako jsou trička či mikiny, proč ne, ovšem existují i jiné výrobky, na které se dá tisknout, jako jsou ponožky a podkolenky, čelenky, šátky a šály, kapesníky a v jistých situacích i poměrně choulostivé spodní prádlo a plavky. Tisknout se dnes dá prakticky na jakýkoli textil, ať už je obrovský nebo maličký.