
Kdyby se vás někdo zeptal, jen tak, anonymně, co si představujete pod pojmem reklamní textil, co byste odpověděli? Možná by vás také napadlo jako první slovo trička a k němu byste pak postupně přidávali mikiny či polokošile nebo bundy. K textilním reklamním výrobkům však také řadíme i jiné produkty krejčovských dílen.
Osušky a ručníky – nikoho neurazíte, jestliže jej obdarujete ručníkem, utěrkou nebo osuškou, například ve formě jednobarevné či vícebarevné kolekce. Kvalitní froté materiál potěší každého, kdo ocení měkkost a hebkost podepřenou pastelovými barvičkami. Chcete-li někoho obdarovat osuškami s potiskem, věnujte pozornost kombinaci barev potisku a textilie, k sobě se hodí například žlutá a modrá, oranžová a zelená, červená a bílá nebo růžová a zelená či fialová s bílou.
Čepice – reklamní textil, to jsou také kšiltovky. Jsou velice levné a přitom precizně ušité, s předpokládanou dlouhou životností mnoha let. Výhodou kšiltovek je jejich flexibilita co se týče velikosti, nepotřebujete ji prakticky znát, čepici lze snadno nastavit posuvným segmentem v její zadní části.
Deštník – máte doma starý deštník a potřebujete jej vyměnit za nový? Anebo chcete deštníkem obdarovat někoho z vašich blízkých? Anebo chcete na deštník nechat natisknout vaše firemní logo s krátkým textovým popisem a deštník považujete za ideální propagační řešení? Barevné deštníky jsou také reklamním textilem, i kdy do jisté míry kombinovaným s kovovou konstrukcí a dřevěnou rukojetí.
Neobvyklé reklamní dárky – chcete-li někoho obdarovat standardně reklamním textilem, jako jsou trička či mikiny, proč ne, ovšem existují i jiné výrobky, na které se dá tisknout, jako jsou ponožky a podkolenky, čelenky, šátky a šály, kapesníky a v jistých situacích i poměrně choulostivé spodní prádlo a plavky. Tisknout se dnes dá prakticky na jakýkoli textil, ať už je obrovský nebo maličký.