Výrobce autožárovek Osram se pokouší na trhu oslovit všechny skupiny zákazníků. Je to cílená, ale především promyšlená forma obchodní a výrobní strategie, která nám umožní volit optimální světelný zdroj, ať už jde o typy H4 nebo H7. Rozhodujícími kritérii jsou především finance, životnost a světelný tok. Jak se orientovat v nabídce renomovaného výrobce špičkové osvětlovací techniky podle jednotlivých hledisek?

světlomet

Životnost a finanční hledisko

Řidiče osobních vozů lze rozdělit do několika typů a podle nich lze také alespoň přibližně určit, o jaké výrobky budou mít zájem v souvislosti s provozem na silnici. Podle statistických průzkumů je přibližně 60 procent Čechů možno zařadit do skupiny, kde u žárovek h7 převažuje úspora nákladů nad světelným tokem. Tito lidé kladou důraz na dlouhou životnost, a to i za cenu horší viditelnosti na silnici. Pro tuto cílovou skupinu je vyvíjena řada Ultra Life, která dokonce poskytuje 4 roky záruky.

Když rozhoduje kompromis

Kompromis je vždy jakousi střední cestou, kudy se vydává zhruba 25 procent řidičů v Česku. Ti si dobře uvědomují úskalí špatně osvětleného prostoru, který řidič v kabině vozu vnímá jako nepříjemný faktor ovlivňující jízdní vlastnosti a celkový dojem z jízdy. Pro tuto skupinu je připraven model Silverstar 2.0 s kratší životností než u Ultra Life, ale s lepšími světelnými parametry. Světelný kužel je o 20 metrů delší a zároveň nabízí o polovinu více světla.

autožárovky

Přednost mají vynikající světelné parametry

15 procent řidičů upřednostňuje nadstandardní světelné podmínky na úkor doby, po kterou žárovky pracují. Matematická rovnice „krátká životnost = vysoký výkon“ je v tomto případě přirozeným fyzikálním zákonem a nelze se mu vyhnout. Za tento ústupek však u žárovek Night Breaker Unlimited můžete očekávat dosud nepřekonaný světelný tok. Dostupné jsou pro typy jak H4, tak i H7.

Žárovky h7 lze vybírat podle různých hledisek
4.2 (84.29%)14